SEMANA DO 5 AO 8 DE MAIO
COPIAR NA LIBRETA, MEMORIZAR E MANDARME UN AUDIO RECITANDO O REFRÁN.
SEMANA DO 21 AL 24 DE ABRIL
Lecturas verdadero o falso
Os deixo o enlace a diferentes lecturas moi fáciles para facer sós.
OS QUE NON TEÑAN IMPRESORA QUE LEAN, E DIGAN SE E VERDADEIRO O FALSO. O ANOTEN AS RESPOSTAS. POR EXEMPLO:
1º .V
2º. F
SEMANA DO 14 DE ABRIL ATA O 17 DE ABRIL
1. SE PINCHADES NA IMAXE, HAY DUAS LECTURAS E PREGUNTAS. TANTO AS PODEDES IMPRIMIR COMO LELAS E ESCRIBIR AS PREGUNTAS E RESPOSTAS. E TAMÉN PODEMOS PRACTICAR A COPIA DALGUNHAS LIÑAS PARA TRABALLAR A NOSA ATENCIÓN.
2. OS DEIXO UNS XOGOS PARA REPASAR A ORTOGRAFÍA, ESTABAMOS A REFORZAR NA CLASE O USO DO G E O SONIDO K.
NESTE HAI LECTURAS E PARA FACER COMPRENSIÓN DE ANIMAIS MOI INTERESANTES
MÉRCORES 1 DE ABRIL
AQUÍ OS DEIXO UN ENLACE A UN XOGO ONLINE PARA SEPARAR CORRECTAMENTE AS PALABRAS. XA QUE ALGÚNS NENOS TEÑEN MOITA DIFICULTADE NESTO
https://docs.google.com/presentation/d/1pAkyjdMLV9nEZ-N-vEal3PcQo2Shlh5CMD-gTCOVPEY/edit#slide=id.p1
DOMINGO 29 DE MARZO
UNHA TAREA MAIS
CREA TU PROPIA HISTORIA:
- LEE TODO EL TEXTO
- VETE COPIANDO EL TEXTO (NO EL PARÉNTISIS) EN UN FOLIO O EN TU LIBRETA DE HISTORIAS (SI LA CREASTE).
- Cuando llegues al paréntisis, lo lees e inventas tú lo que te dice
Érase una vez (quien o que),
____________________________________________
que se llamaba (nombre o nombres)_____________________________________________
Era muy (tamaño)
_______________________ con unos
(brazos, piernas, etc)
_____________________________.
Su pelo era
(color)___________________________ y sus
ojos eran (color)
___________________.
Iba vestido (cómo iba
vestido)_________________________________
que vivía en (donde vivía)
________________________
Le gustaba mucho (qué le gustaba
hacer, con que
se divertía, cuáles eran sus
amigos)__________________
Había nacido en (nombre de país,
ciudad o
pueblo)
____________________________________ (Describir
el lugar) . Era
De pronto, un día algo (bueno,
malo, terrible)___________________
sucedió: (qué sucede, porque
sucede, donde sucede)__________________
Por este motivo se vio obligado a
partir rumbo (a
dónde va el protagonista)
_________________________
para (que va a hacer allá) _________________________
A________________________(nombre
del protagonista
de la historia) se le ocurrió una
gran idea: (idea)
Así, (nombre del protagonista)
________________ con
ayuda de sus amigos o amigas, un
animal.
(nombre o nombres de sus amigos o
amigas.)
___________________________________________
logró solucionar el problema y
todos juntos
celebraron su gran éxito (cómo lo
celebraron)
________________________________________
Y colorín________________________
VENRES 27 DE MARZO
SEMANA DO 30 DE MARZO ATA A VOLTA DE VACACIÓNS
Aquí os sigo deixando material para as próximas semanas. A continuación deixo unhas comprensión lectora para que fagan pouco a pouco, e cada familia a administre segun o rimo e capacidade de traballo de cada neno.
comprensión lectora
DOMINGO 22 DE MARZO
SEMANA DO 23 AO 27 DE MARZO
PARA UNHA COPIA ESTA SEMANA.
Copiando nos fixamos como están escritas as palabras e practicamos a boa letra e a atención.
Escollede un pequeno texto dun libro que vos guste, unha revista, un poema e o copiades. Ten que ter mínimo cinco frases. Cada frase e ata un punto, RECORDADE!
COMPRENSIÓN LECTORA
Aquí tedes dúas novas fichas de comprensión lectora. Como vades co traballo para casa? Xa están feitas a comprensión lectora do libro?
ANIMADEVOS E ESCRIBIDE UN CORREO A PROFE EXPLICANDO.
PARA OS QUE ACABASTES, PODEDES PICAR NA IMAXE E OS SAE AS DÚAS SEGUINTES LECTURAS PARA ESTA SEMANA.
SENON TEDES IMPRESORA, PODEDES LELO NO ORDENADOR E COPIAR A PREGUNTA E A RESPOSTA NUN FOLIO.
PAUTAS PARA REALIZAR A COMPRENSION
Recordo o que dicimos na clase:
- Primeiro lemos unha vez toda a lectura.
- leemos unha segunda vez. esta vez, paramos en cada punto e pensamos o que nos di, senón o entendemos volvemos a leer outra vez a frase. así ata o final.
- Despois lemos todas as preguntas e vamos respondendo e lendo outra vez o texto.
- Son textos curtiños, podedes facelos soiños.
XOVES 19 DE MARZO
PRIMEIRA ACTIVIDADE DE ESCRITURA CREATIVA PARA ESTA SEMANA
PINCHADE NA IMAXE , OS LEVARÁ A UN DOCUMENTO CON VARIAS FICHAS. O ALUMNADO QUE ESCOLLA A QUE MAIS LLE GUSTE. A CONTINUACIÓN, TEN QUE ESCRIBIR O QUE PASA EN CADA IMAXE ONDE CORRESPONDA. DESPOIS TEN QUE REDACTAR A HISTORIA SEGUIDO CO QUE ESCRIBIU DAS VIÑETAS, FACÉNDOA MAIS LONGA.
XA REALIZAMOS ALGUNHA FICHA NA CLASE DESTE ESTILO.
PAUTAS PARA ESCRIBIR
- QUE LO HAGAN SOLOS
- CUANDO ESTAN ESCRIBIENDO DE FORMA CREATIVA, NO FIJARSE EN LA ORTOGRAFÍA, SOLO QURE ESCRIBAN LA HISTORIARA QYE DEJEN VOLAR PENSAMIENTO.
- LO DEBEN IR LEYENDO, VOLVIENDO ATRÁS, PARA PODER CONTINUAR CON SENTIDO LA HISTORIA
- AL FINL LO LEERÁN PARA ELLOS Y CUANDO VEAN QUE ESTÁ BIEN QUE NOS LA CUENTEM,
- PODEIS DEJAR LAS HISTORIAS PARA UN MOMENTO FAMILIAR RELAJADO Y QUE NOS LEAN LAS HISTORIAS, HACIENDOLES LOS PROTAGONISTAS
RECURSOS ANAYA LENGUA
MAS JUEGOS ONLINE DE LENGUA
MARTES 9 DE XANEIRO
COMEZAMOS AS CLASES DE NOVO COA LETRA M NO MINIDICCIONARIO
OUTRO VIDEO. A LETRA H
QUE DIVERTIDO!!!!
Seguimos a traballar no noso abecedario, hoxe fixemos a f... Os deixo colgado o video ata F outra vez e o novo video desde a letra G. Nos encanta estos videos.
Mirade o que estamos a traballar
Xa empezamos o noso abecedario Para a semana tocanos a D.
Ademais estamos a traballar CA p e mañan a M. As vogais e estas letras xa temos que escribí las pouquiño a pouco en minúsculas.
Tamen estamos a elaborar un libriño das nosa letras creativas.
REPASAMOS AS VOGAIS
O venres 14 estivemos a repasar as vogais, a xogar na pizarra, como se escribe a A, e estivemos vendo este video moi divertido. A continuación o podedes ver e repasar cos rapaces na casa,
OS PRIMEIROS XOGOS PARA AFIANZAR A LECTOESCRITURA. A PRACTICARR!!
VIDEO PRESENTATIVO DE CADA LETRA DO ABECEDAERIO
VIDEO PRESENTATIVO DE CADA LETRA DO ABECEDAERIO
APRENDO VOCABULARIO
TE TOCA Á OCA
Ningún comentario:
Publicar un comentario