Páginas

MINDFULNESS E IOGA



Xoves 25 de outubro 

Mirade que bonito! Rematamos o mural do noso rincón da calma. 
Pouquiño a pouco vamos creando o noso lugar de relaxación. 





Para pintalo fixemos unha pequena visualización - meditación como sería o noso lugar de tranquilidade  Despois en silencio fumos pintando con toda a atención elixindo as cores e o obxecto a debuxar dunha forma armoniosa e consciente. 
Enoraboa rapaces!! 


Mércores 24 de outubro 


Temos un amiguiño novo no rincón da calma : o mono que salta de rama en rama. 
Fixemos unha pequena meditación observando a nosa atención na respiración.. Cando un pensamento nos distraia, o convertemos nun globo, o deixamos voar e volvemos a atención na nosa respiración  

O final escoitamos a canción de Solo por hoy de Encanto al alma. A importancia de estar atentos e non distraernos como un mono de rama en rama. 



UN NOVO OBXETO PARA O NOSO RINCÓN DA CALMA

Observamos como estar atentos o movemento da nosa buxaina, nos axuda a estar tranquilos e concentrados.  Nos sentamos en círculo e observamos a tirada de cada compañeiro pacientemente e observando como é a nosa respiración, o movemento, as figuras... do noso obxeto que xa pasa o noso rincón da calma para utilizalo cando o necesitemos.




A SEMANA PASADA

Estivemos a traballar sobre querernos a nós mesmos, a persoa mais importante, a importancia de coidar o noso corpo e as nosas palabras.... O conto da mochila invisible e Como la trucha al trucho. Que os conten na casa de que iban estes contos.


Este libro é un magnífico agasallo para calquer neno. Encantoulles. e realizamos varias actividades.

Esta mochila consiste en que é invisible e a levamos enriba da cabeza. Invisible como as palabras. Cando dicimos ou nos din palabras positivas énchese de pompas e se son palabras negativas de pedras.

 Xuntámonos segundo e primeiro, limos o conto, vimos situacións en que somos lixeiros e estamos contentos cas palabras fermosas e tristes e pesados cando nos enchen a mochila de pedras negativas. Tamén estivemos aprendendo que temos que facer para non deixar que nos enchen a mochila de pedras.
os acordades?

Realizamos un xogo entre todos. Nos lanzamos pompas uns a os outros e despois xogamos ao xogo ME GUSTAS PORQUE...

É importante decirnos palabras fermosas, iso vai enchendo a nosa mochila. O xogo consiste en: decir o nome vendo para os ollos do compañeiro e decir: Me gustas porque..... (unha cualidade ou algo que fixo ou fai por nós....) e despois para consolidar esa amizade nos damos un abrazo. ENCAUTOUNOS... PORQUE A QUEN NON LLE GUSTA SABER COUSAS FERMOSAS SOBRE UN E SENTIR O APRECIO E O AMOR DO OUTRO? 


Seguiremos a traballar en todas as ocasións que se nos presenten sobre a autoestima, resolución de conflitos, fomentar no noso vocabulario palabras positivas.

E mais adiante proporei unha actividade para traballar na casa, fomentando estes aspectos... O BOTE DA FELICIDADE, que poderá ser?





APRENDEMOS A MEDITAR OU ESTAR ATENTOS A NOSA RESPIRACIÓN CA VISITA DA RÁ

Así amañecía a aula. Unha visita especial recibimos na aula. A ra e o se mundo máxico.
Nos ensinou a que podemos ser como ella, a disfrutar de cada salto e a estar tranquilos e atentos sen deixarnos levar por distracións. A centrarnos, a ver esa luz especial que cada un de nós somos, como únicos e magníficos que somos cada un de nós.
A ver que os contan na casa!!



Estivemos prestando atención o son do cuenco e a súa vibración. Aprendimos que a vibración é movemento, e se suxeitamos o cuenco polos laterais o son desaparece como o movemento.

A ra forma parte do noso rincón da calma que estamos formando. Se os comentan algo na casa sobre recoller flores e que queremos deixar o noso rincón decorado con diferentes utensilios que nos aporten calma e beleza. 




APRENDEMOS A ESTAR ATENTOS A NOSA RESPIRACIÓN

Todo aprendizaxe se interioriza satisfactoriamente se temos un apoio experiencial.

Desde o comezo de curso estamos a incluír varios obxectos que nos axudan fixar a atención a nosa respiración e aprendela a autobservala para poder facer uso conscientemente dela; ademais de conectar co noso corpo, nos axuda a conectar coas nosas emocións, como nos sentimos en cada momento... e así poder dar unha resposta adecuada.... en resumo, nos axuda a coñecernos e a poder desenvolver unha autoestima positiva.

A PELOTA DA RESPIRACIÓN


O primeiro obxecto é a Pelota da Respiración. A pasamos de un en un, e observamos que cando se abre a pelota o noso abdome inchase  e cando espiramos a pelota encolle. Observamos como en cada compañeiro é diferente, se ten unha respiración máis lenta ou rápida, mais entrecortada, se sinte a súa respiración, se está tenso... Tamén observamos as diferentes cores e formas que se facían...




BOS DÍAS!!!!

Cada mañá a primeira hora ao comezar as clases nos damos os Bos dias e recordamos que vamos a empezar o día... Ben, moi Ben!! E comezamos o movemento. Cada día diferente, con diferentes xogos de movemento, cancións, ioga..

O movemento é necesario, nace dentro de nós, conecta co noso interior, co noso corpo e mente... nos axuda a establecer a atención, concentración e nos prepara para un traballo consciente de vivir e dedicar a nosa atencion o que estamos facendo.


QUE É MINDFULNESS OU ATENCIÓN PLENA?



Para aprender que é Mindfulness ou  Atención Plena presentouse na clase o libro

" Un bosque Tranquilo"



Neste bosque todos tiñan prisa e a nadie lle daba a risa. A fada do bosque ensinounos como facer para disfrutar de cada momento ... "hacer las cosas despacito, para disfrutar cada ratito" y la importancia de la respiración.


Tamén estamos a traballar o libro " Una guía de aprendizaje, Tranquilo y atentos como una rana"



O outro día limos o primeiro conto " La niña de los pájaros"... Encantounos!!!  Era unha nena que non sabía desfrutar de cada momento, cando comía un fresa, estaba a pensar no que comía a súa irmá e así todo ata que un día enfermou.. pero afortunadamente apareceu a rana e ensinoulle desfrutar de cada activiade, descubriulle un novo mundo onde podía ser máis feliz e estar máis contenta co que facía.

O longo do día nos damos conta como somos esa Nena dos paxaros... estamos a pintar e estamos a pensar no que ven despois, ou estamos a comer e estamos con presa para chegar antes o patio...

Os nenos, en xeral, desfrutan de cada actividade que realizan pero co tenpo se convirten en adultos con multitarefas, sen tempo e sen desfrutar de cada momento. Agora cada vez perden esta facultade de desfrutar do presente, debido a sociedade na que vivimos e as novas tecnoloxías e medios de comunicación, que agravan os déficits de atención así como os valores que inculcan.










Ningún comentario:

Publicar un comentario